frk dne:


aneb proč si zakládáme tyhle běsné „bločky“?

dneska je smutný den, viďte? ale pro Vás teda možná ne, slunko se opírá do všech oken ducha a je fajně a to je moc dobře…ale kde jsme to skončili. ano, skončili jsme v tomhle šedém světě s banánovým pyré naservírovaném na stříbrném (aspoň si můžeme myslet, že stříbrném) podnose…

tak. tak tedy proč? nevím, proč si bločky zakládáte Vy,
ale já si ho vždycky koupím a pak mám potřebu do něj
něco psát nebo třeba jen zapisovat, ve chvílích vrcholných stavů invence i kreslit nejrůznější skoro-nepředstavitelnosti.
takový bloček pak s sebou všude nosím a jsem rádo, že je tady pro mě ve chvílích, kdy ho potřebuju. jelikož jsem ale nepořádné já, dosti často se mi stává, že zmíněný bloček někam založím a naložím si tak na hlavu starosti s jeho hledáním, které je bezvýsledné (nebo k němu často ani nedojde). navíc stejně vím, že když něco potřebujeme najít, nikdy se to nepoštěstí, je třeba čekat na vhodný okamžik a věc se ráda objeví sama, vždycky na čas…vždycky do správné situace.

že jsme odběhli říkáte?
je to dost možná možné.
takže proč si člověk jako já, pojídač banánů, milovník čokolády,čteč a příložitostný psanec zakládá tenhle toto tu?
možná proto, že už mu nestačí papíry, kroužkové bloky s linkama, kostičkama nebo skicáky.
možná proto, že má jenom potřebu se někde vykecat a zapomněl už psát písmenka hezky rukou.
možná.
možná ne.

~ od banánové pyré on Leden 31, 2008.

Popsat slupku moudrem

 
