plný dvorek „superhrdinů“, dvě kočky, gril, bazén, nu a tak…


(ach, kdybyste věděli, jak vás mám rádo, moji milí vy, ale to je stejně fuk, že…)

https://i2.wp.com/www.myzoetrope.com/images/Craft/Craftacular-34-ornaments-banana.jpg

(obrázek superhrdinných banánů pro situaci a demonstraci superhrdinství ve světě lidí i ovoce..)

inkognito, jako obyčejný nadčlověk…s maskou přes oči!
ti nejmachrovatější s pláštíkem či krunýřem…
jsem rádo, že jste a jsem rádo, že jste vsáklí do mého světa
a tak

hm
jó láska je láska, zvlášť mezi superhrdiny

v potěšivé společnosti mých lidí jsem
ale neplesám jásotem, jen občas
vnitřní verze pyré, přemýšlivé
zasmušilé? zasmutnělé? zelené…

kch

ztracený případ vratké chůze…

není želva jako želva, však všechny jsou ninja
(baví mě pojem ninja pyré, tak ho sem dávám)
„oheň nás zklidňuje a zpomaluje srdeční puls“

a alkohol?

kamarádi superhrdinové a jiné formy – mám vás rádo, nevím, jak jste na tom vy se mnou a nevím, jestli se to dozvím (a vím, že někteří z vás nemají vlastně nějak ani potřebu se mnou se bavit, ale já si vás přesto vážím – nojó, pyré čili drť..), ale jste supr i bez pláštěnek a jiných úžasností..tak…zajímalo by mě, co by se stalo, kdyby teď Q luskl prsty – kdekoli, pročkoli…

a stejně to bylo zvláštní
a nechci být nostalgik
a nechci být smutné
a nechci být prázdné
a nechci být pyré čili drť
a nechci být (brano zavírá) samo

věta světa: „že mě ochráníš a nedovolíš, abych byla smutná?“

myšlenka pocit na lehátku pod nebem: chci lítat…

——-

PÉS: idea/nápad na kočičí jméno – Smršť (černá se zelenýma očima)

~ od banánové pyré on Červen 22, 2008.

Popsat slupku moudrem

 
