Dobrou noc, děti…


…začalo ráno a posnídalo jsem svůj dnešní/zítřejší oběd, je čas jít spát…
https://i0.wp.com/ourworld.cs.com/stephenhowlin/blogger/bip.jpg

Ne sice ještě zcela v pyžámku, ale všichni slušní lidé, banáni aj banánové slupky už dávno spinkají v košících s ovocem nebo koších s odpadky.
A já přece nechci předstírat, že nejsem slušně vychované a hodné, že nejsem vzor všech banánových ctností a výkvět banánovitosti, elitní banánán.
Nebo chci…?
Jen jestli se pod mlhou pozná svítání. Jednou to zjistím.
Na své vzducholodi. Visí mi pod stropem pokoje. Letí. Tiše.

Teplé ponožky s norským vzorem, zelené cosik a tričko s koněm, co se ho bojím nosit mezi lidi, protože jsem jen hloupé pyré, je třeba vyměnit za úbor šampiňónů ve spáncích a slastném oddychování a slinění do polštářků.
Sobi už čekají. Jsou to vlastně loosové, měli bychom být přesní. I tak čekají. Postel je čekárnou znavených těl. Lidů, zvířat, plyšů a jiných bláznivin.

Vím, že musím, neb se to tak dělává. Spánek šlechtí. Léčí. Spánek je fajn (moudro). Když já ale… Jsem tedy jsem.

Ponocný už dávno udělal huu huu huu a Antonína Sova krouží po pokoji s nálehavým cukrů cukrů.
Nedá se nic dělat, linky nepřeškrtáš. Je čas ulehnout do pyžámek a postýlek a prožít jeden z těch životů, co se vždycky zdají tak jiné opravdové.
Chytit rychlík na dobrou noc a ráno se probudit v první zastávce od třetího stádia spánku….

A pod polštář větvičku zeleného vína pro víly, skřítky a jiné oné.
Nočním můrám pak nachystat nohu mezi dveře nejbližšího snu, ať si trhnou…

Pyré jde spát, na kaši. Dobré ráno, pyré, dobrou noc…

ach.moc.

~ od banánové pyré on Červenec 26, 2008.

Popsat slupku moudrem

 
