…čtvrtého září, dělám něco pro své srdce…


J.A.Rimbaud…
„…nad vtipy samých hlupáků, mé smutné srdce plivá z lodi, mé srdce, skryté v tabáku…“
(je zvláštní, co udělá jakýkoli citát kohokoli. jak se změní celkové vyznění slov, když je vytrhnete z kontextu, vytáhnete z básničky nebo prostě odseparujete od toho jejich koexistujícího zbytku…ale Ošálené srdce z dopisu Paulu Demenyovi mám rád…)

Čtvrtého září jsem dělala něco pro své srdce a šla jsem do knihovny.
Čtvrtého září jsem dělala něco pro své srdce a šla jsem do knihovny pěškem, ne autobusem.
Čtvrtého září jsem dělala něco pro své srdce a procházela tam a zpátky skoroužpodzimní přírodou, viděla stromy a louky a lesy, hory i doly.

Čtvrtého září jsem dělala něco pro své srdce a z knihovny odcházela se dvěma Saroyanovými knihami a Bratry Lví srdce jako bonusem.
Čtvrtého září jsem dělala něco pro své srdce a bylo mi tak nějak asi fajn, tak jsem se objednala k zubařu, uh.
Čtvrtého září jsem dělala něco pro své srdce a dala si v cukrárně s žet svět medovou marlenku, velmi povedené dobrodružství.

Čtvrtého září jsem dělala něco pro své srdce a držela žet svět sáček, do kterého si otrhávala červené jedovaté jeřabiny, které jsou ale stejně úplně krásné a krásné.
Čtvrtého září jsem dělala něco pro své srdce a procházela kaštanovím kolem domů, kde bydlí-vala janini.
Čtvrtého září jsem dělala něco pro své srdce a při pohledu na ty stromy si vzpomněla, jak jsem kolem nich každý den ráno chodila do školy a pozorovala na nich čas…
Čtvrtého září jsem dělala něco pro své srdce a nostalgičnila nad tím kaštanovým stromovím, zjistila jsem, že už tu zase máme podzim („kdo by to byl v červenci řek..“).

Čtvrtého září jsem dělala něco pro své srdce a procházela se s žet svět pod těmi kaštany a….UŽ JSOU! UŽ JSOU! UŽ JSOU!

ve slupce

Čtvrtého září jsem dělala něco pro své srdce a vzpomněla si na jednu zelenou knihu

…kaštanoví a slunečnicoví na cestě podzimem….snad se v tom světe najdou…jednou….

bezslupky

Čtvrtého září jsem dělala něco pro své srdce a kochala se
světem. Užjo.

Čtvrtého září jsem dělala něco pro své srdce…

~ od banánové pyré on Září 5, 2008.

2 komentáře to “…čtvrtého září, dělám něco pro své srdce…”

  1. čtvrtého září byl krásný den pro jednu plnaduchou slečnu

  2. No to je krásné a podzimně nostalgicky zasněné a vůbec. mám ráda září, své srdce, kaštany, žet svět i Tebe 🙂

Popsat slupku moudrem

 
