horký dnešek a spiknutí těla


u některých velkých životních zážitků opravdu platí ono klišoidní tvrzení: jednou a dost…
Tak tu zase máme sobotu, drazí přátelé banánového pyré a jiných kašitelů, co jsem dělala minulou sobotu si dost dobře nevzpomínám, ale ta dnešní už je teď docela nezapomenutelnou hříčkou..
Tak, za prvé je lehce pracovní, ale to bych tady moc nerozmazávala, protože celá ta „práce“ spočívá v tom, že si můžu dělat co chci a občas musím reagovat na karavan, člověka, nebo francouzského Cikána hovořícího zvláštní směsicí němčiny, češtiny a angličtiny, který si potřebuje v deštivém nedělním odpoledni koupit Teppich (před svůj karavan nebo možná na něco, co je mu v kempu nejmilejší a co by si rád odvezl domů do Francúzka)…

Nevstávalo se brzy, ale ředkvičky a rajčata mi neudělaly nejlepší začátek dne, nebo já už nevím, čím to bylo, možná se jen v noci hloupě pohádala hloupá duše s hloupým tělem a tělo mělo navrch, tak si řeklo, že udělá malá vzpouru organismu…a nakonec z toho byla velká…
…žádný člověk přece nikdy nestojí o intimní seznámení s panem Záchodkem…jsou věci, u nichž stačí jednou a dost, jsou stavy, které tak nějak přestaví ty jiné. Naštěstí z každé prozatimní vidiny smrti v křečích a bolestech zatím vždycky byl jenom život..možná to tak je a možná, že až přijde smrt, nebude žádná vidina, ani pocit toho, že se šourá v našem stínu…
Mno, naštěstí je mi lípe…
Vím, že tento příspevěk byl pouze nezajímavým sobotním frkem.
Snědla jsem banán a bebe brumík piškoty, prášeček a čaj, černý.
…a konečky prstů mám jako led jako led.

~ od banánové pyré on Říjen 4, 2008.

Jedna odpověď to “horký dnešek a spiknutí těla”

  1. nojo, když se daří tak se daří … já jsem posledně takhle doplatil na okurkový salát … 😀

Popsat slupku moudrem

 
