Obsazení je výborné..


ad středa (o úterý)

Jak už jsem kdysi kdesi tudy a tamtudy psala, nezvládám myšlenkový ani pocitový otisk&

Čím byl včerejší den zvláštní? zeptal by se třeba stařičký psychiatr sedící s nohou přes nohu v malém koženém křesílku a docela nevzrušeně by při této otázce pohlédl z okna a řekl si: tak už tu máme podzim..a holubi lítají porád stejně nízko..Emilové jedni..
Nu a člověk, který by měl s oním včerejškem osobní zkušenost by možná psychiatrovi odpověděl něco jako:
Byl zvláštní. Byl to můj včerejší den, jediný, který mám, a ať už byl jakýkoli, jsem rád, že byl..

(..i já jsem rád, že můj včerejšek byl, protože jo..a jak hlásá titulka, obsazení bylo výborné..)

Jak říkají některé klišovité odstavce či úvody, začít se má od začátku&notovítežejo&

&no a tak jsem si jako sama odpadla syntax a estetiku a trávila svůj nově nabytý čas v knihovně nad pidžinovou nebo kreolovou (ale nakonec jsem se rozhodla pro kreol, protože..protože člověk by se asi měl umět rozhodnout občas) pohádkou s názvem The Story of Cinderella-San&a když jsem tam asi kolem dvou tak pěkně umírala hlady, protože člověk ráno nestíhá snídat, neb spí (a ždibec buchty snězený za pochodu, tedy okamžitě spalovaný, se nepočítá), potkala jsem lidi a s lidma se vydala tam, kam se chodí moc dobře – na oběd, děti.
Nu a pak už co, malá škola, jedna z těch, pro které tady žiju a díky kterým to má všechno alespoň malý smysl, nu a malý nepatrný nákup (v plánu byly brambůrky, ale nakonec se nám košík nakupil i lentilkama a jinak veledůležitýma věcma, bez nichž by snad už dnes jeden ani nepřežil..)&
&čím déle mám novou adresu v městě tramvají, tím jistější si jsem faktem, že na mé lince je stálá špička – stálá, tedy špička v každou denní i noční dobu, ale aspoň se jeden setká s množství nových tváří&
&.a po vydatné porci poctivé francouzské vitana ze sáčku polévky s Malou Tlapou já vydala jsem se toho úterního ještěnepozdního večera za dobrodružstvím, do klubu schovaného mezi domy, pokresleného a malého zvenku, tmavého a velmi prostorného zevnitř&a byl to tehdy absolutní poslechový večer&jeden si krasosmutnil a přemýšlel&žil a byl&vnímal svět nějak víc, protože tohle někdy hudba umí, zvláště ta absolutní&
..a ano, obsazení bylo vskutku výborné&

&člověk si uvědomuje věci&sám v sobě, pro sebe, možná i pro svět&pochopí lidi a pochopí sebe, možná proto je někdy tak těžké si vzájemně porozumět&
&když poslouchám hudbu, dávají věci najednou smysl, ne že by mi dávala odpověď na otázky, to je hloupost, navíc někdy odpovědi na otázky neexistují a prostě vyplynou..jen tak..
&když poslouchám hudbu, se kterou se dokážu ztotožnit, krasosmutním si&mám to tak, přemýšlím o slovech, slova mají vždycky velký smysl..slova..síla a barva hlasu..intonace..radost..smutek..a vůbec..znáte Ira?
&hudba pohlcuje&
..hudba je zážitek..
..na hudbu nedám dopustit&
..když člověk leží, rozplácnutý na zemi&hudba&
..neumím myšlenkový a pocitový otisk..
..vím jen, že obsazení bylo výborné..

~ od banánové pyré on Říjen 26, 2008.

Jedna odpověď to “Obsazení je výborné..”

  1. jo, s tou hudbou úplně souhlasím, člověk se dostane k úvahám, ke kterým by se normálně nedostal. … jak ten člověk leží pod stolem a teď ta krása do něho vstoupí… a je pánem vesmíru

Popsat slupku moudrem

 
