supercalifragilisticexpialidocious!


…Kupec benátský.mátový čaj.no bydlíme v přátelské přátelskosti…
…víte, děti, u od rána mám pocit, že má dneska někdo, koho určitě znám narozeniny, ale..nevíte? já totiž už asi ne a je to trochu hloupé – proto se omlouvám Tobě, člověku, ať jsi kdo jsi už…

…abych byla konkrétně dnešní, musím říct, že Brno dneska smrdí, možnou je to těmi psími (snad psími) exkrementy roznesenými po chodnících, možná mžnou mhou velkoměsta, podzimní blátivostí…nebo já už nevim, co se to s tou světovůní stalo..

..možná to všechno souvisí s tím, že dnešní škola byla zvláštní (a hloupá, kvůli mě, která jsem dělala hloupé věci a psala hloupé věci, to ano…a teď je mi to líto nebo co)…a knihovna a knihkupectví vždycky spasí svět ovšem…a v hračkárně mají všechno…plyšového koně za deset tisíc, Schminkenkoffery pro nejmenší krásky, zpěvavé panenky…aj ty nejvíc boží a celé sympatické, hebké, přátelské, plyšové a s tlapičkama a medvědovité medvědy, které tam nikdy jeden nechce nechat, ale dycky musí, protože…

..mám ráda svoje lidi, ráda s nima obědvám obědy a vůbec jsem, ráda s nima mluvím a vůbec jdu, ráda s nima sedím a popíjím a pojídám do čokoládu a diskutuji o tom, jak to všechno bude a nebude, co ta knihovna a jak vůbec..kam se podějeme..(tu Kanadu si ovšem vyprošuju)…mám vás rádo, moc, moc nejvíc moc, jsem rádo, že vás znám, že jste se mi objevili do světa, a budu dělat všechno proto, abyste nikdy nezmizeli…potřebuju lidi. moc. nejvíc…

..mám ráda svoje lidi, i když mi nechtějí koupit knihu JELĚŃOVITÍ ani jiné…knihkupectví mě jednou zničí, dostanu v nich záchvat šílenství, začnu v amoku brát všechny knížky, které budu v tu chvíli potřebovat mít a mít u sebe…(a dál jsem to nevymyslela, protože….)…

…někdy je čokolády až moc, to má pak jeden pocit, že mu koluje v žilách i žilkách, že ji má místo mozkomíšního moku…že kdyby se smutkem rozplakal, uroní čokoládové kapky…naštěstí pomáhá mátový čaj…a my mičok musíme něco vydržet, takže by byla hloupost se čokolády navždy vzdát..ale někdy jí má jeden už velmi dost, přestože je přítel a věrná a sladká aj hořká a jiná a do každé situace hodí se a vždycky poočku kouká a je už taková svádivá…

…z jednoho počítače dva lidi těžko vysílají do světa zprávy…
…z jednoho počítače dva lidi mohou poslouchat stejné hudby, když se shodnou….a na jutabě je aj Jan Tříska, když zpívá v Popelce a to je ale láska (noaco)….
…z jednoho počítače dva lidi vytvářejí zmatky a baví…a… se…
…z jednoho počítače jménem Arnie, milé děti, píšu Vám….

~ od banánové pyré on Říjen 29, 2008.

Jedna odpověď to “supercalifragilisticexpialidocious!”

  1. ..

Popsat slupku moudrem

 
