Je poslední leden…


(a teď jsem zapomněla, co jsem chtěla napsat sem, protože prohrávám ve skrebl..)

 

A dnes to bude krásné povídání z mého malého žovota.

Je poslední leden, už zase, a svět světem jest, stále a furt.

Včerejšek jsem strávilo s Mužem, který chtěl být šťastný, protože (má zde dvojí platnost).

A pomohlo mi to.

 

A přemýšlím si…

"Hele, kam deš?"

"Já?"

"Ne..já!"

"Tak které já?"

"My obě."

"Já a já?"

"Ano, kam jdeme?"

"Nevím, touláme se."

"Ach."

"Víš, prostě jdeme."

"Proč?"

"To..nevím jistě, abychom nestáli."

"Abychom nestáli…zní to rozumně. Ale neutíkáme, že ne?"

"Ne. Myslím. To by byla krajina kolem rozmazaná. To není, ne?"

"Ne, je krásná."

"A proto asi musíme jít."

"Aha. Kam?"

"Tam dál. Musíme vidět co nejvíc z té krásné krajiny…myslím."

"Jenom, abychom se..nerozmazali.."

"…"

 

Nerozmažte se, děti. Buďte.

 

 

~ od banánové pyré on Leden 31, 2009.

2 komentáře to “Je poslední leden…”

  1. Napadá mě jeden krásný a dost chytrý kousek z Alenky v říši divů… \“a byl to opravdu moc divný svět – všichni lidé tam museli běhat co jim síly stačily aby zůstali na jednom místě\“

  2. Díky moc za nerozmazaný pohled barevným sklíčkem… Lidé ještě mají v sobě panenky, které říkají \“Máma\“ postrádajíce úst… – Jen někteří zapoměli, že panenka umí mluvit…(Opakuju se, já vím, ale pokaždé mě chytne za srdce, jak to dokážeš podat.)

Popsat slupku moudrem

 
