Sebestředné já..


…básničkovité písmenkování na okraj dne, vesmíru, světa, času a tak vůbec, poletíme spolu? vzhůru dolů..

 

jsem malá holka
znáš mě a občas proto pláčeš
křičím do mýdlových bublin jména
kostka hnědého cukru na podšálku
držím se tygřího ocasu zuby nehty
mávám Tracymu a lidem za okýnky vlaků
za deště přeběhnu všechny stránky – zlaté i temné
z příběhu stavím pocity na kabát do plískanic
a pevnou půdu pod nohama lítajících koberců

udusávám zelenou lopatičkou – pořádně

jsem malá holka
pořád dokolečka dokola
střípek vesmíru
zbytek hvězdy – tma
spící škraloup na mlíku
smítko s hlubokýma očima
Tvoje smutná veselá duše
letím krajinou snů
a pročítám barvy nad světem
je mi krásně teskně
ve všech melodiích duhy


zpívám Ti ticho

 

~ od banánové pyré on Září 24, 2009.

Popsat slupku moudrem

 
