sype se dírou v srdci..


tom, co jsem Ti ho dala a Tys ho nosil po kapsách…

 

Kdysi jsem věděla, že tenhle blog někdo čte a dělá mu radost.

Pro oči nevidím na oči, tam jsem to dopracovala s třicátým dubnem.

Kdysi jsem se mohla smát do krásných očí své zlaté rybky a vidět

v nich, jak se na mě smějí zpátky, samým štěstím. Kam se podělo?

Tehdy jsem byla tím nejusměvavějším a nejkrásnějším rybářem.

Dnes se cítím jako nikdy předtím. Víc prázdná a víc sama.

A pro oči nevidím na oči.

Zlatá rybko, slyš má slova, vylez z vody, zjev se..znova!

(jako dřív) 

 

~ od banánové pyré on Duben 30, 2010.

6 komentářů to “sype se dírou v srdci..”

  1. Máš mě v kapse?Máš mě v kapse.

  2. nejsem si zcela jisté.

  3. Pyré přeci nemá kapsy!…Pyré, ty máš kapsy?

  4. Pyré by mělo mít kapsy!…Spousty malých záplatovaných kapsiček?

  5. hemží se to tady rybími šupinami a kapsami, bludičkami a balvany. Možná by o tom pyré mohlo napsat příběh.

  6. bludné balvany, bludičky a ztracené rybí šupinky..co to má pyré v kapsiškách? pyré má v kapsiškách duhové kuličky, šťastné myšlénky…(meta fór)

Popsat slupku moudrem

 
