Milá Sally!


(děje se teď tolik věcí a čas ubíhá hrozně rychle..přesto si připadám, jako bych stálo na místě)

Jsem malé a nepokojné pyré, můj život je zmítán vlnami emocí, nemocí i bezmocí – děje se mi toho tolik, že někdy je těžké vnímat ty hezké věci, protože svět je hrozně rychlý. S barvou svých vlasů jsem spokojené, tedy, vlasů, jsem žlutistá slupka se zlatavým banánovým pokladem uvnitř, jsem neopakovatelná banánová laskomina – plná slov a myšlének. 
Proč Ti píši. Víš, Sally, něco se děje se světem, možná to taky pozoruješ. Není to ani tak tím, že poslední dny prší, to ne, slunko nás rozradostňovalo v minulém týdnu a teď zase musíme dát šanci dešti, i když ten asi k úsměvu přinutí méně lidí. Je to spíš lidmi.  
~ od banánové pyré on Květen 4, 2010.

Popsat slupku moudrem

 
