Něco pro pyré..


..bude to jen maličkost malilinkatá..pyré je dnes pyré vskutku vydatné..a ztrácí pevné boty (i body) ve vesmíru..chvěje se samo uvnitř sebe a ztrácí se svým studnám…tápe a padá, a ač se zvedá, slzy ho furt připlácávají k zemi…

Jsem banánové pyré. Nebo spíš pyré, čili drť, jak se tu kdysi kdesi psalo, když se to tu ještě dalo – číst. Jsem holka bláznivá a xycht, co se rád usmívá – zvlášť, když jsou lidi kolem šťastní a usměvaví a cítím, že je jím krásně…když je uvnitř blaze a všechny pocity zapadnou do tělem připravených barevných chlívečků, je to dokonalé.. Barevné pyré, spousta něhy. To jsem taky já..mám jí na rozdávání? To musíte posoudit vy, tedy..jestli mě znáte.. Držet ruce, cítit teplo… nějak se to rozuteklo..mezi řádky 4 hádky veskládám…hroznýši a slonové..pojďme si povídat..prosím.
Já, pyré.
~ od banánové pyré on Srpen 18, 2010.

Jedna odpověď to “Něco pro pyré..”

  1. Pyré,…pro mě znamenáš barevné dveře do zvláštního světa, kde je všechno z pocitů a myšlének. Představuju si, že je tam duhová klouzačka do bazénku smíchu, taky je tam dumavý melancholický strom, dálnice do nedalekého města vzpomínek, Je tam spousta trávy na to, aby si člověk lehnul a koukal jen tak nahoru na utíkající mráčky… Všichni tam nosí barevné ponožky a nikdo tam nikam nespěchá. A nikdo ten svět nenajde, dokud tě nepozná a ty dveře skrze pyré neobjeví.

Popsat slupku moudrem

 
