FrK


takové nějaké něco něco..

Je sobota, kdo s nimi má problém, omlouvám se, ale myslím, že soboty nejsou tak nejhorší dnové. Máme sobotu brněnskou, tmavou a temnou, mlžnou, chladnou a chmurnou.

Myslím, že sobota má žlutou barvu, víkendy pro mě vždycky byly tak nějak žlutobílé, myslím, že Ondra to má trochu jinak, protože si to roztomile pamatuje podle nějakého kalendáře, kde měl každý den přiřazenou svoji barvu. Asi před týdnem mi to říkal, sobota byla možná bílá… Líbilo se mi to povídání o barvách dnů v týdnu.

Je tma, opět. Světlá tma mě provázela dnem a tmavá tma přišla na řadu zase kvečeru, člověk si v Brrr-ně nevybere. A ta zima, ta vám byla. Tak jsem radši ani moc nevystrkovala paty či prsty z oken a dvéří, jen jsem si občas uvědoměle vyvětrala smrady. Taky jsem pila kávu a pila vodu, jedla zajímavou zeleninovou variaci by Janinka a obdržela muffin s čokoládou, který normálně sežrala kolem půl deváté večerní – pochutnala jsem si.

Peprmintová čokoláda mizí pod rukama mlsnýma po čokoládě docela rychle. Mám z ní zajímavý poznatek – zároveň proti kašli pomáhá a zahleňuje, není to úžasné? Za velmi pozitivní body dneška považuji:

1. návštěvu Janinky

2. několikeré volání s rodiči

3. nalezení momentálně již zcela nepotřebných zvacích dopisů a jejich následné vyhození do odpadu

4. nalezení modrého diáře – to mě uklidnilo moc

5. ach ano.. uklizené ve skříňce s věcma do školy, už to chtělo.. už to chtělo

6. no a taky probuzení… dalo chleba…

7. dohlížení na Růži

 

Když se podívám před sebe, uvidím hned několik tváří: Ondra, Jaroslav Dušek, Leonard Nimoy, Glen.. a taky pár dalších, ale tyhle jsou tak na první pohled poutavé. Možná by spolu mohli všichni někde vystupovat. V nějaké hudebně dramatické revui, bylo by to myslím moc krásné – a beztak by se rádi poznali. Kolik lidí poznáš, tolikrát jsi člověkem.

Ze včerejška mám nové růžové papírky na důležitosti – růžové, to abych je dobře viděla! Akorát svině růžové nelepí až tak dobře, takže můj plán s jejich rozmisťováním do volného prostoru lehce padá… a létá…

Něco k mým dnešním snům, aby to bylo kompletně komplexní frk…

Tedy šli jsme se s Ondrou ucházet o místo překladatelů z angličtiny v pobočce KB ve Frenštátě… (z nějakého důvodu ještě nahoře v patře v Javorníku). Pan Mikeska už nás zdálky vítal a radostně nám mával ve svém slavnostním obleku, pravděpodobně zakoupeném právě ku příležitosti našeho přivítání, po němž neméně slavnostně ukázal na schody a pronesl: „Tudy prosím.“ Nahoře jsme byli usazeni k počítačům a měli vytvořit cvičný překlad. Po stole mezitím pobíhal malý psík, který se vykakal do misky čokoládových sušenek – k nerozeznání podobně… Nato mě nějaká sekretářka vyzvala, abych jí ukázala svou bakalářskou práci a pak se jí spolu s další kolegyní vysmívaly – fontům, slovům, formátování… Jak chmurné!!!! Pak jsem se probudila a pak se mi zdály další sny. O dešti. Milování. A spaní v oblečení pod dekou na zemi v pokoji. Taky o procházení se v dešti a řešení.

 

Nyní jsem plná muffinu a zebou mě prsty samým životem. A to je konec frku.

~ od banánové pyré on Leden 22, 2011.

2 komentáře to “FrK”

  1. Soboty já ráda moc. Dá se jít ven nebo si číst vevnitř, když je venku tma a zima. Barevné dny v týdnu má možná každý člověk trochu jinak. Přeju Ti pyré radostnosti každou sobotu, a nejen o sobotách, ale i o nedělích.

  2. Konečně vím.Pořád jsem přemýšlela jaké barvy mají dny pro mě. Zjišťuji, že mají spíše každý svůj vtištěný vjem. Tak například víkendy mají z nějakého důvodu vtištěn jeden víkend před mnoha a mnoha lety, úplně obyčejný, ten víkend jsem totiž přemýšlela o tom, jak je krásně obyčejný a jak jednou už takové nebudou. Vtištěno mám nejprve věšení prádla na zahradě, jů to je let, to jsme ještě neměli sušičku! A pak čekání na dokončení oběda, kdy jsme se zbytkem rodiny koukali na Panoptikum města pražskéo v televizi zatímco kolem voněly řízky. Maminka je dělává s bramborovou kaší, která se musí zalít rozpuštěnýmmáslem s nasekanou pažitkou. Bez n to není ono. Ach, a to je můj víkend.

Popsat slupku moudrem

 
