Slam slam slam….


…a slámkou sosám, ranním rosám, sosám vosám z vzdušnic vzduch a nebe plný much.. a ten puch a vzduch, co ztuh…uch..

 

Stala se mi ve středu taková věc. Věc, která se mi vlastně nikdy předtím nestala a nepoštěstila a vlastně by mě asi ani nenapadlo, že mohu být svědkem něčeho takového. Ale byla jsem na slam poetry, a ano, konečně už o ní vím víc, než málo, protože jsem ji zažila. Rozhodně mám mnohem větší představu o tom, co se mi na ní líbí a co ne. A došlo mi také, že srážce s blbcem, která bolí nejvíc, neboť zasahuje citlivé části já, se člověk nevyhne prostě nikde. Ale pokud byste mohli, pak se prosím vyhýbejte mladým sebevědomým pidichlapcům zpívajícím písně o své osobě a „sršícím vtipem“ a seběvědomím. Mohlo by se vám z nich udělat nevolno…

Nevolno, to je když jsou tramvaje plné a okýnka nejdou otevřit

všude puch potu a masy lidí, těla co o těla se musí třít

a já… bez špetky vzduchu v tom puchu a bez kapky vody

tam stojím mezi schody a dvěma nákupními taškami, pak dvěma flaškami

od kdovíčeho natlačená na starou paní v kabátě prožraném od molů

a kluka, co smrdí cigaretama. V tramvaji na cestě plné výmolů

drobené lázeňskýma oplatkama. Města jsou dneska trochu špinavá

a co se nestává – dělá se mi nevolno z té volnosti, kterou nemám.

Ale držím se. Sama sebe a občas cizích těl, když se řidič zblázní a

řídí vskutku jinak než by měl, to těla se pak zakývají hromadně

a smýknou sebou do všech stran, narazí do tyčí, sedaček a hran.

To je pak nadávek a sprostých slov – od zastávky k zastávce je

jízda tramvají na hov.. no znáte to.

 

No tak tohle nebude slam. Tak úžasná asi zatím nejsem.

Ale víte vy co? Mám ráda banány. A nemám ráda lidi, co si myslí, že jsou něco víc a dávají to najevo. A nemám ráda lidi z… jedné fakulty. Amen.

~ od banánové pyré on Březen 31, 2011.

Jedna odpověď to “Slam slam slam….”

  1. Amen. 🙂

Popsat slupku moudrem

 
