Noční frk


takové noční mýšlénky

Cestou necestou s myšlenkou nehezkou.. ale hloupost, snažím se mít jenom ty krásné, věřím na ty šťastné! Dejte mi myšlenku a já vám ji neztratím, bude opatrována jako moje vlastní, jako kousek vás, který budu hrdě střěžit… Na co myslíte?

Láska, hláska, kousek konipáska (je to kůň s pasem, jak jinak! A kdeže mají koně pas? Vprostřed těla asi někde pod sedlem. Malý moment – bavíme se o tom cestovním, nebo..?), v nesnázích je nejen kráska, ale možná také ten, co mlaská, když se kráska v čelo práská, neboť na něm spočívá jí vráska! Něpěkná a smutná. Z pláče, co se krásce usídlil v oku. Vyplavte ho hrstí prachu – hvězdného.

Myslím na lásku a dělám si rýmové řetězení. Láska-páska, lepicí. Oboustranná, neohraná, malovaná, má, barevná jak otisk, co udělají všechny vodou rozmalované vodovky najednou na suchý bílý papír – barevná šmouha plná pocitů. Cesta. Řeka barev a melodií. Fantazií. Budeme se po ní plavit? Na papírové loďce! Umím obyčejnou malou (nebo taky večerníčkovskou čepici, můžeme si ji nasadit a vydat se do noci podél barev, dívat se, jak září) nebo parník, co bys radši? Mlčíš. Spíš. Spíš se převaluješ a hledáš správnou polohu, správnou šťastnou myšlenku, nebo myšlenku na mě; tělo je unavené celým dnem, šedavé tmou pokoje, čeká na sny, barevné představy. A hlava s duší? Nevím, neznám. Spíš bych Tě ráda tady, kde je blízko, ale neboj se. Doplavím se za Tebou nocí, mlhou, tmou na papírové loďce a prozkoumáme barevnou šmouhu našich já…..

Pojďme hledat barvy všecky…

~ od banánové pyré on Srpen 16, 2011.

Jedna odpověď to “Noční frk”

  1. Ach pyré moje barevné… však víš, že kousek mě už nosíš. A hezky se mi o něj staráš, já vím.
    Uměla jsem kdysi parníček. Ale už ho neumím, jen vím, že se dělá z čtverečku. A Pája mi před pár dny poskládal čertíkovu hlavu, taky asi z čtverečku, to je, co? Mám ji tady vedle postele, vyplazuje na mě jazyk…

Popsat slupku moudrem

 
