frk 22


jsem malá perlička na dně

a všechno se mi to už v hlavě motá

mezitím Havlíček s Borovským

čekají spolu na Godota

pod petrolejovou lampou tam někde

v Brixenu se splašeným koněm

co má dušnost na plicích

 

Barbora Němcová píše dopisy

a touží po pohlazení rukou

co drží Hřbitovní kvítí

ze stránek Kytice sesbírané

milý pane…

 

a o kus dál zas vlaky jsou

ostře sledované a nikdo nikdo

neví co se stane až zastaví

a zničehonic kuře melancholik

zavítá na zahradní slavnost řekne

dobrý den a potká ryby

svázané pomněnkami z Roztěže

a pohodlně usazené

v Automatu Svět

~ od banánové pyré on Leden 22, 2014.

4 komentáře to “frk 22”

  1. Tak a to by mělo vyjít v nějakém sborníku. Líbí se mi všechny sloky. Pěkný frk, dobrá reflexe a sloučení a vůbec. Jestli Ti to nedají, zbiju je, a moje babička se mnou!

  2. http://nokturno.net/dilko.php?id=4430

    • Když jsem otevřela ten odkaz, nutně jsem si vzpomněla, že jsem tu básničku kdysi četla, protože jsem ji očividně komentovala. Je dobrá. Ale nemyslela jsem na ni, když jsem myslela na tu svoji. To mi jenom vířilo, co jsem v knihách nabyla za krásy… Ale děkuji za připomínku!

Popsat slupku moudrem

 
