Emocuc


Už je to dlouho, co jsem psala Králi bramborových lidí. Dokonce odepsal. Zázraky se dějí žejo, tak proč by taky ne. Ale tohle není dopis. Tohle je jenom takový emocuc. I když vlastně žádná geneticky vyšlechtěná forma života. Prostě hnusný, malý vazký emocuc. Můj…

Taky létající koberec už dávno nemám. Chvilku se povaloval v rohu pokoje a na něm se povalovaly hromady knížek – hrozně důležitých. A pak už přes ty hromady knížek nebyl vůbec vidět. A pak už…vůbec nebyl. To už tak asi létající koberce dělají. Možná s ním někam uletěl taky kousek mě, který mi teď tak zoufale chybí. Moje roztomilá rozesmátá holka v květovaných šatech…

~ od banánové pyré on Prosinec 13, 2016.

Popsat slupku moudrem

 
